vineri, 8 noiembrie 2013

Viata si minunile Sfantului Nectarie Taumaturgul

Acatistul Sfantului Nectarie. Minunile Sfantului Nectarie.

Un comentariu:

  1. As vrea sa adaug la sirul de minuni savarsite de Sfantul Nectarie tuturor celor care l-au rugat, si minunile pe care le-a facut pentru mine, dintre care cea mai mare este nasterea fetitei mele. Dupa o sarcina pierduta din motive necunoscute, cand toata lumea credea ca din cauza starii mele de sanatate si a altor probleme nu as putea duce o sarcina pana la capat, iata ca imposibilul s-a produs: cu ajutorul Maicii Domnului, a sfantului Nectarie si al Sfantului Stelian am reusit sa duc o sarcina pana la capat si sa nasc natural o fetita sanatoasa, mare in gramaj.
    M-am rugat mult sfantului Nectarie sa raman insarcinata si sa nasc cu bine si natural, drept pentru care din momentul in care am aflat ca am in pantece, am citit in fiecare zi acatistul sau ( pe langa cel al Acoperamantului Maicii Domnului si ulterior al sfantului Stelian ocrotitorul copiiilor) si am tinut mereu candela aprinsa la el si la Maica Domnului pentru venirea cu bine pe lume a copilului.
    Inca de la inceput am avut o sarcina care prezenta iminenta de avort, situatia parand mult mai rea decat la sarcina anterioara, o problema care pe mine ma intrista foarte tare si imi punea putina credinta la indoiala. Pe langa asta se adauga problema banilor care din anumite motive aparuse exact in primele luni de sarcina (pana in acest moment nu am avut probleme cu banii) si care era destul de grava la modul ca cu greu reuseam sa punem mancarea pe masa sau sa cumparam uleiul pentru cele doua candele care ardeau pentru copil. Din cauza lipsei de bani nici macar nu mi-am facut analizele lasand sanatatea mea si a copilului in grija sfantului Nectarie. Dupa vre-o patru luni ne-am reglementat cu banii oarecum, adica aveam bani de mancare ca in rest tot pe zero si cu datorii eram. Chiar si in aceasta situatie mai putin grava, dar destul de dificila, am simtit ajutorul sfantului, fiindca atunci cand ramaneam fara nici un ban sotul meu avea de lucru (“Bucura-te ca ii ajuti pe oamenii fara de slujba sa isi gaseasca de lucru”) si intra in casa o alta suma de bani care ne ajuta sa ne ducem traiul mai departe avand in continuare strictul necesar. De asemenea atunci cand credeam ca nu voi avea cu ce sa ma mai imbrac datorita burticii care crestea pe zi ce trece si nici bani de imbracaminte nu prea aveam se intampla in asa fel incat sa gasesc din anumite surse cu ce sa ma imbrac.
    Pe toata durata sarcinii am simtit prezenta sfantului langa mine: cand mergeam la control sau la ecograf intotdeauna intalneam in cale ori un preot care strangea bani pentru o biserica cu hramul sfantului, ori era asezata pe unde treceam o taraba cu lucruri sfinte de vanzare dintre care parca se inalta icoana ocrotitorului Eghinei, cu toata ca era incomparabil mai mica decat celelalte icoane.
    Si atunci cand am plecat la maternitate s-a intamplat ca am schimbat bani tot la un preot care strangea donatii pentru biserica sfantului. Dupa cum spuneam la inceput m-am rugat foarte mult sa nasc natural, lucru care s-a si intamplat, insa dupa un travaliu foarte dureros si o nastere grea care a facut ca fetita sa se adapteze mai greu la mediu (motiv pentru care a stat aproape doua zile la incubator, loc de unde o veghea ca de obicei sfantul Nectarie, fiindca in geamul de acolo era pusa o icoana a sfantului).
    Lucrul care pe mine m-a marcat dar la cateva zile dupa nastere a fost intalnirea cu asistenta care m-a vegheat in noaptea dinainte sa nasc si care in tot acel timp m-a incurajat ca totul va fi bine. Atunci cand ne-am reintalnit mi-a zis ca dupa contractiile pe care le aveam, dupa copilul mare pe care si-a dat seama ca il port in pantec si dupa cat sunt de mica in bazin era sigura ca voi putea naste natural, dar nu a vrut sa ma descurajeze. Nu pot uita cuvinte ei din acea discutie: “Numai Maica Domnului a stat langa tine si te-a ajutat sa nasti natural, ca altfel nu puteai”. Asa si este, doar ca pe langa Nascatoarea de Dumnezeu a fost si sfantul Nectarie….

    RăspundețiȘtergere