miercuri, 16 octombrie 2013

Ajutor primit de la Sfantul Efrem cel Nou

Buna ziua. Am avut un vis acum cateva luni si am avut o oarecare reticenta in a-l povesti, dar cred ca a venit vremea ca oamenii sa afle minunea si aparitiile sfantului, ca sa creasca credinta lor si slava Domunului. In urma cu aproximativ un an aveam un loc de munca ce implica ture de noapte si oboseala. Nu mai spun faptul ca eram asa de surmenata incat nici indatoririle familiale nu le puteam satisface, si fetita mea, de 2 ani pe atunci, imi ducea dorul foarte mult. Fara sa cer Domnului sau sfintilor anume sa imi schimbe seviciul, am inceput sa citesc pe cat posibil acatistele Sfantului Efrem, Sfantului Nectarie, Sfantului Ioan Rusul si Sfantului Pantelimon. Asta timp de vreo 4 luni, cu aproximatie. In acest timp, intr-o noapte am avut un vis. Se facea ca eram intr-un lift si deodata a inceput un cutremur mare, liftul a inceput sa se zgaltaie si sa o ia cu viteza in jos. Atunci, disperata, l-am strigat pe Sfantul Efrem:„Sfinte Efrem, ajuta-ma!!!" Imediat sfantul a aparut langa mine si m-a tras in sus de o mana. Am vrut sa ii multumesc sarutandu-i mana, dar m-a impins de langa el. Am fost debusolata initial, am perceput acest lucru ca pe o respingere, dar sfantul de fapt mi-a aratat ca nu suntem demni sa il sarutam, noi fiind pacatosi. Dupa ce m-a impins, mi-a spus: „Te iert" si a disparut. In tot acest timp nu i-am vazut clar fata, ci doar poala neagra a rasei calugaresti. Imediat dupa vis nu am stiut cum sa reactionez, nu am povestit nici apropiatilor, dar dupa o vreme m-am gandit ca ar trebui sa il povestesc si sa nu tin lumina sub obroc, cum spune in Acatistul Sfantului Nectarie. Dupa acest vis, la nici o luna am primit un loc de munca cu salariu dublu, cu sambete si duminici libere care imi permite sa fiu si aproape de sot, acesta lucrand in acelasi loc. Am luat acest lucru doar ca pe o minune si m-am hotarat sa merg sa vizitez locurile sfinte din Grecia, ca sa le multumesc sfintilor mei aparatori. Nu stiu cat de multumitoare am fost eu prin acest gest, dar altfel nu am stiut sa imi fac datoria. Ajutor de la Domnul! (Maria Madalina)

Un comentariu:

  1. Am rugamintea sa imi recomandati un duhovnic la care sa ma pot spovedi. Duhovnicul la care obisnuiam sa ma spovedesc nu mi-a dat binecuvantare sa merg la mormantul Parintelui Ilie Lacatusu, spunand ca inca nu e canonizat. As vrea sa gasesc un preot de la o parohie din Bucuresti care sa aiba evlavie la Sfintii Marturisitori si ca modele de traire duhovniceasca pe parintele Ilie si parintele Justin Parvu. Multumesc

    RăspundețiȘtergere