sâmbătă, 27 iulie 2013

Vindecarea lui Andrei

As vrea sa-mi incep povestioara prin a-mi cere iertare Sfantului Nectarie pentru intarzierea cu care marturisesc minunea pe care a facut-o pentru baietelul meu. Totul a inceput in Ianuarie 2012, de Boboteaza, cand mama mea impreuna cu micutul Andrei erau in sfanta biserica. Un domn care era in fata lor si care il urmarea pe Andrei s-a intors catre ei si a intrebat-o pe mama de ce copilul este asa slabut, palid si incercanat la ochisori. Pentru noi era un subiect relativ sensibil, in sensul ca Andrei s-a nascut perfect sanatos, a luat foarte bine in greutate, insa in jurul varstei de 3 ani a stagnat in evolutia normala pe care a avut-o pana la acea varsta. Toti doctorii la care am fost i-au facut tot felul de analize, dar niciunul nu a recomandat sa i se faca o radiografie (ne dadeau tot felul de tratamente pentru tratarea giardiozei si a bolilor specifice, pentru viermisori si giardia). Pe acel domn pe care l-au intalnit in biserica nu il vazusera pana atunci, dar cu siguranta a fost trimis de Bunul Dumnezeu. Dupa ce s-a uitat cu atentie la Andrei, a intrebat daca i-am facut investigatii si la rinichi. Va marturisesc ca nu am vrut sa cred nicio clipa ca ar putea exista o problema de genul acesta cu copilul meu. Au mai trecut cateva luni, am intrat in postul Pastelui, dupa care m-am hotarat sa facem toata familia analize, printre care si o ecografie lui Andrei. Primul organ cercetat la ecograf a fost rinichiul drept la care s-a dat diagnostic de hidronefroza grad IV-V, parca asteptand sa fie descoperit. Pe moment nu am inteles ce inseamna asta. Asa ca ne-am decis sa mai facem inca o ecografie mai performanta, de data aceasta. Nu va puteti imagina prin ce momente cumplite am trecut, au urmat si alte analize, toate cu anumite riscuri pentru care noi ca parinti trebuia sa semnam pe propria raspundere. Vazandu-ma neajutorata, intr-o situatie asa complicata- caci medicii spuneau ca un rinichi de genul acesta, cu cativa ani in urma il scoteau, dar ei s-au hotarat sa faca tot posibilul sa il salveze- am alergat la biserica Sf. Gheorghe unde se afla moastele Sfantului Nicolae - care pentru mine a facut o minune cu 7 ani in urma pentru ca nu reuseam sa raman insarcinata (asta este o alta minune care s-a intamplat in familia mea. M-am rugat cu lacrimi fierbinti la Sfantul Nicolae, Sfantul Gheorghe si la Maica Domnului sa ma ajute cum stiu ei mai bine. In ziua de Sfantul Gheorghe, cand sunt nascuta eu, m-am rugat neincetat la sfantul meu ocotitor. Noaptea am reusit sa atipesc cateva clipe si o voce m-a indrumat sa merg la Manastirea Ghighiu de la Ploiesti. Auzisem de ea, dar nu am ajuns niciodata acolo. Intre timp, mai multe prietene care au primit ajutor de la Sfantul Nectarie mi-au sugerat sa il duc pe baiat la Manastirea Radu Voda din Bucuresti. In ziua cand se sarbatoreste Izvorul Tamaduirii am ajuns la moastele Sfantului Nectarie, care de atunci a intrat in viata noastra si in suflele noastre, fiind o stare ce nu se poate exprima in cuvinte. Dupa ce am citit Acatistul Sfantului Nectarie si minunile pe care le-a facut, s-a asternut o pace si o liniste in sufletul meu si increderea ca va fi bine. Am reusit sa ajungem si la Manastirea Ghighiu unde surpriza: maicutele citeau Acatistul Sfantului Nectarie. L-am trait cu o intensitate foarte mare. Parca acea slujba se tinea pentru noi. Baietelul meu, cum a intrat in sfanta biserica, s-a dus atras ca un magnet la icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului. A stat in genunchi toata slujba la cei 6 anisori ai lui. Am plecat de acolo mult mai puternici si mai increzatori. Va marturisesc, dragii mei, ca nimic nu este mai frumos decat planul lui Dumnezeu. Aceasta interventie chirurgicala ne-au spus ca va dura 2 - 3ore, dar s-a prelungit la 6 ore, din cauza unei sonde care trebuia sa ajunga din rinichi pana in vezica urinara, dar nu au reusit sa o monteze stricand 3 seturi de diverse marimi. De cum am auzit, primul gand care mi-a venit in minte a fost ca Bunul Dumnezeu a hotarat asa (teoretic l-ar fi ajutat mai mult sa inceapa sa functioneze rinichiul care se golea cam la 25 de minute in loc de 3 minute, cat este normal). Au urmat zile grele de recuperare urmate si de nenumaratele intrebari din partea micutului: de ce trebuie sa faca toate astea fiindca el este sanatos si nu este nevoie sa stea in spital. In tot acest timp citeam Acatistul Sfantului Nectarie si il ungeam pe Andrei cu ulei de la racla sfantului si imediat se linistea fizic si psihic. Cei care au primit ajutor din partea Sfantului Nectarie ma inteleg cu adevarat. Pe langa Sfantul Nectarie am primit ajutor si de la Sfantul Stelian, Sfantul Arhanghel Rafael si chiar daca nu m-am rugat la Sfanta Cuvioasa Parascheva, in momentul in care Andrei se ruga la Manastirea Radu Voda la icoana mare si frumoasa a Cuvioasa Parascheva, mi-a spus la ureche : - Mami, mi-a dat putere!!! Ca sa vedeti cum sfintii au lucrat impreuna, la acest plan minunat am fost ajutati si de Sfantul Parinte Arsenie Boca, la mormantul careia am fost si ne-am rugat! Cand s-a implinit 1 an de la operatie am avut marea surpriza sa vedem ca analizele (ecograf, scintigrafie, analize sange) au iesit aproape perfecte pentru un copil de varsta lui Andrei, cu toate ca medicii au avut rezerve in ceea ce priveste recuperarea. Multumesc tuturor sfintilor pentru ca ne-au ajutat si oamenilor de buna credinta care ne-au ajutat, pe care Bunul Dumnezeu ni i-a scos in cale. Ne dorim ca in vacanta din aceasta vara sa mergem la moastele Sfintei Parascheva de la Iasi, pentru a implini dorinta lui Andrei. Este minunat sa stii ca cineva acolo sus te iubeste !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu