vineri, 17 mai 2013

Sfantul Nectarie ajuta un om sa isi revina din coma

Am citit si eu ca mai multa lume cartea "SFANTUL NECTARIE. MINUNI IN ROMANIA" si nu m-as fi gandit niciodata ca multe lucruri ce se intampla in viata noastra sunt adevarate minuni. Am mers si eu ca multa lume la Manastirea Radu Voda, am luat mir de la candela care arde langa moastele Sfantului Nectarie, m-am rugat, am citit acatistul fara prea mare ravna, dar o mare cumpana din viata mea m-a convis ca exista minuni si ca Sfantul Nectarie ne ajuta si nu ne lasa la greu atunci cand ii solicitam ajutorul. Am o fata bolnava de o boala autoimuna, diagnosticata in urma cu 3 ani, care din pacate nu a intrat in remisie si in iarna asta, pe fondul unei raceli netratate corespunzator si-a aratat coltii si a atacat. Fata lucreaza in Germania de cativa ani si am primit un telefon ca este in coma la spital, nestiind decat ca i-a cedat inima si apoi toate organele pe rand, nu a mai functionat nimic. Am ajuns a doua zi la spital la ea, era in coma indusa si medicii nu ne dadeau prea mari sanse de supravietuire. Era tinuta in viata de aparate, perfuzii, furtune, medicamente, un intreg arsenal. Asta s-a intamplat in Postul Mare, cu doua saptamani inainte de Sfintele Pasti. Si cand iti e necazul mai mare alergi si ceri ajutor in primul rand Bunului Dumnezeu, Domnului Nostru Isus Hristos, Maicii Domnului, apoi Sfantului Nectarie, Sfantului Pantelimon, Sfintei Paraschiva, al carei nume il port si tuturor sfintilor. Nu m-am despartit de acatiste, le citeam zilnic, uneori cu gandul la necazuri si probleme, dar am perseverat. Incet, incet copila a inceput sa lupte, au inceput sa-i reduca doza de medicamente, dupa o saptamana au inceput sa o scoata din coma indusa. Nu am incetat sa ma rog Bunului Dumnezeu, Domnului nostru Iisus Hristos, Maicii Domnului, Sfintei Paraschiva, Sfantului Pantelimon si mai ales Sfantului Nectarie, am ajuns sa vorbesc cu poza de pe coperta cartii de parca era viu si era acolo si il rugam sa ma ajute, chiar dorm cu cartea pe perna ca sa ma linistesc si sa pot dormi putin. Si au inceput sa se intample minuni. In Sfanta zi de Pasti, de dimineata, am sunat la spital si desi orele de vizita erau intre 16 si 19, ne-au chemat si ne-au asteptat cu copila constienta, afara intr-un carut, la soare. A fost cea mai mare bucurie si minune in Sfanta Zi a Invierii Mantuitorului. Minunile au continuat si in Saptamana Luminata, incet, incet, pas cu pas a inceput sa-si revina si sa recupereze cate putin. Perioada aceasta, Pastele, Saptamana Luminata, cele 40 de zile pana la Inaltare si chiar si dupa Inaltare, pana la Rusalii au o incarcatura speciala si sunt sigura ca se vor intampla minuni pentru Raluca, copila mea. Au trecut aproape patru saptamani de la acest mare necaz, intre timp a fost transferata de la terapie intensiva pe sectie, sunt progrese mici in fiecare zi, minuni ce se intampla sub ochii mei. Mai trebuie rabdare multa, tarie, putere, credinta ca se vor rezolva toate bine. Cred ca toate sunt date in viata asta de Dumnezeu cu un scop si numai el poate sa hotarasca destinele noastre. Cam despre asta am vrut sa spun, inca suntem la spital, dar acum sunt convinsa ca minunile exista in viata noastra de zi cu zi. In tot timpul asta am avut cu mine mir si aghiazma de la Manastirea Radu Voda si am dat-o zilnic pe copila, am si iconite atinse de sfintele moaste ale Sfintilor Nectarie si Pantelimon si am atins-o zilnic cu ele si am facut rugaciuni la patul ei. Multumesc Bunului Dumnezeu, Domnului Nostru Isus Hristos, Maicii Domnului, Sfintului Pantelimon, Sfintei Paraschiva si mai ales Sfantului Nectarie pentru tot ajutorul dat la acest ceas de cumpana, mie si familiei mele. Asa cum spune in acatist "Ca cine te-a chemat pe tine in ajutor si nu l-ai auzit? Sau cine te-a chemat pe tine, de minuni facatorule, si tu l-ai trecut cu vederea? Sau carui om, in dureri aflandu-se si alergand spre ajutorul tau, nu i-ai usurat suferinta?" asa am primit si eu ajutor grabnic. Acum cred cu tarie ca mari minuni s-au intamplat in viata mea. Minunat este Dumnezeu si minunat lucreaza prin sfintii lui, iar toti cei care sunt in nevoi sa se roage cu credinta si vor primi ajutor si alinare. Domnul sa-si lase binecuvantarile peste noi toti! (Credincioasa Paraschiva)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu