joi, 12 ianuarie 2012

Sfantul Ilie Lacatusu ajuta oamenii aflati in criza economica



Buna ziua,
Sunt o crestina din Pitesti, Anca Tanase ma numesc, si sunt martora a unor minuni infaptuite de Sfantul Parinte Ilie Lacatusu. Mi-am promis ca voi spune lumii despre minunile lui ori de cate ori voi avea ocazia. Si, ca sa trec la subiect, marturisesc ca in data de 28.12.2011 fiind in concediu, mi-am oferit o zi de pelerinaj pe la manastirile din Bucuresti, impreuna cu sora mea cea mijlocie, dorindu-mi foarte mult sa ajung la moastele Sfantului Nectarie, care este protectorul casei noastre.Am ajuns la obiectivele pe care doream "sa le vad si sa le simt mai aproape spiritual", iar sora mea cea mijlocie gasise pe net informatii despre moastele sfinte ale Parintelui Ilie Lacatusu, care se afla la Cimitirul Giulesti si imi spune: "Hai sa mergem si noi sa ne rugam la el" .
Spre rusinea mea, marturisesc ca a fost prima oara cand am auzit despre Parintele Lacatusu.
Intrucat eram in pragul disperarii, sotul meu nu isi gasea de lucru de mai bine de un an de zile, sarbatorile erau in toi, insa fetita mea nu se putea bucura de acestea la fel ca toti prietenii si colegii ei din cauza situatiei financiare care era din ce in ce mai precara, facturile utilitatilor si impozitele fiind prioritare, eram constienta ca numai o minune dumnezeiasca imi mai poate aduce o bucurie de aceste sarbatori.
Astfel incat am ajuns la mormant, acesta fiind inchis in ziua de miercuri dar, o femeie care venise sa se roage ne-a spus ca ar trebui sa venim joia, sambata sau duminica ori in zi de praznic, cand se deschide racla insa, afland ca am venit tocmai de la Pitesti si nu puteam veni a doua zi, ne-a indemnat sa scriem un acatist pe care sa-l lasam prin crapatura zidului din dreapta, sa aprindem lumanari si sa ne rugam in fata usii, spunandu-ne ca nu vor trece 2 saptamani si vom vedea o schimbare. Am facut intocmai , iar la o saptamana (4.01.2012) sotul meu a fost chemat la un interviu si din 10.01.2012 (fix cele doua saptamani)a si fost chemat la munca.
Fara loc de munca era si sora noastra cea mica, tot de aproape un an de zile si, poate nu o sa ma credeti, dar asta este adevarul, aceasta este minunea,in aceeasi data, 10.01.2012 a fost si ea la un interviu si deja i s-a facut o oferta de angajare .
Astazi este joi, 12.01.2012 - zi cand se deschide racla,iar surorile mele si mama s-au dus din nou la Sfantul Parinte Ilie Lacatusu si cu ele s-a dus si fetita mea, Miruna Mihaela de 8 ani sa-i duca Sfantului Parinte Ilie acatist de multumire si un buchet de flori.
Eu nu am putut pleca de la serviciu, dar sunt cu sufletul alaturi de ele si-i multumesc macar pe aceasta cale Sfantului Parinte Ilie Lacatusu pana voi reusi sa ajung personal...
Voiam sa inchei marturisirea insa intre timp m-a sunat sora mea si mi-a zis ca, asteptand la coada sa intre la Sfantul Parinte Ilie Lacatusu, a iesit ginerele sau si a spus ca Sfantul Parinte "le cheama la el pe doamnele de la Pitesti", ele fiind singurele in aceasta zi venite din Pitesti, a intrebat-o pe fiica mea exact ce am intrebat-o si eu dimineata "Iti este frica sa pui mana pe el?" iar fiica mea i-a raspuns ca nu si l-a atins cu manuta la care are o alergie si speram ca Sfantul sa o vindece.
Poate ca plictisesc cititorul cu atatea detalii insa, acesta este purul adevar.Asa sa imi ajute Dumnezeu!
Anca Tanase

2 comentarii:

  1. Sf.Ilie a vorbit prin ginerele său chemându-le să intre?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, Sf. Ilie ne ajuta atunci cand i ne rugam. Eu nu mai aveam speranta ca primesc o slujba si in preajma zilei de Sf. Ilie, miracolul s-a produs.
    Am primit un job la care nici nu visam.
    Multumesc Sfinte Ilie!

    RăspundețiȘtergere