joi, 1 septembrie 2011

Sfantul Nectarie ajuta un copilas sa se nasca



Numele meu este Mircea si as vrea sa relatez o minune a Sfantului Nectarie de Eghina.

In vara anului 2009 ma aflam la Schitul Sf. Nectarie din Fenes, jud Caras Severin, cand am primit o veste cat se poate de rea: sora mea, Ramona, era insarcinata in doua luni si era o sarcina pe care si-o dorea.

Necazul nu avea sa întârzie, placenta i s-a desprins de uter. A fost transportată de urgenta la Timisoara la o clinica unde rezultatul analizelor a fost ca sunt sanse de 1 la 1 milion ca fatul sa se nască.

Fiind la manastirea Sfantului Nectarie am pus pomelnic pentru 40 de liturghii, iar dupa 2 saptamâni miracolul nu a intârziat să apară: placenta s-a lipit de uter, iar dupa 7 luni copilul s-a născut teafăr.

Am dat multumire Sfantului Nectarie iar de atunci orice problemă am merg la manastirea Sfantului Nectarie din Fenes si problemele se rezolvă, dând slavă lui Dumnezeu si Sfântului Nectarie, zicand " Minunat este Dumnezeu intru Sfintii Săi" .

Mircea Craiovan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu