sâmbătă, 13 august 2011

Doua minuni ale Sfantului Nectarie preluate de la "Botosaneanul Ortodox"



1. "Uleiul din sticluta s-a schimbat in mir frumos mirositor"

Doamne ajuta!

Vreau sa va spun si eu o minune intamplata la mine in Pascani, prin mijlocirea Sfantului Nectarie al Eghinei, deocamdata nu m-a luat nimeni in seama cand le-am povestit. Poate dumneavoastra veti decide sa auziti o marturisire.
Eu mai plec in general in Bucuresti pentru consultatii medicale la dinti. Am cunoscut manastirea Radu Voda, prin intermediul unei fete. Acolo moastele Sfantului Nectarie m-au impresionat! Mi-au dat o tarie extraordinara, nu a putut limba mea sa explice ce putere am primit si ce intarire mi-a daruit atingerea de sfanta sa racla. De atunci am stiut ca Sfantul Nectarie e cu mine. Ce m-a socat si mai tare este ca de cate ori am apucat sa merg acolo... o data am fost si calugarul punea ulei in candela, si mi-a daruit si mie intr-un borcanel niste ulei. Eram fericit, stiam ca poate sa vindece pe oricine acel ulei. Eu i l-am adus mamei mele, dar ea nu prea s-a dat cu dansul. Vreo luna l-am lasat uitat si apoi, cand pe mama au apucat-o niste dureri, am apelat la ajutorul Sfantului Nectarie, si cand am deschis borcanul spre marea mea surprindere, era MIR! Uleiul din candela Sfantului Nectarie de la manastire, la mine acasa se facuse mir. Am ramas si eu si mama incredibil de socati. Dar multumim Domnului si stim ca a vrut Sfantul Nectarie sa ne intareasca, caci suntem destul de pacatosi, si sa credem ca uleiul acela face minuni!
Indemn pe fiecare sa mearga la Sfantul Nectarie! E o dulceata de sfant, cu tot dragul zic asta!!

Ionut G.

2. Eu si sotul meu suntem din Craiova, dar avem jobul intr-un alt oras.
In perioada Sarbatorilor de Pasti, ne-am hotarat sa ne casatorim. Zis si facut.
Am stabilit data nuntii, la 3 luni dupa Pasti; doream o nunta crestineasca, fara lautari si persoane credincioase participante la acest eveniment.
Lipseau nasii; doream ca acestia sa ne fie calauzitori si pe plan spiritual, cat mai apropiati ca varsta si sa ii avem ca exemplu.
Am incercat la o familie de crestini din Craiova; dupa cateva zile raspunsul a fost negativ; am devenit suparaciosi unul pe celalat pentru ca nu gasisem nasi buni crestini.
Am facut Paraclisul Maicii Domnului si Acatistul Sfantului Nectarie.
Mergand la una dintre biserici in orasul respectiv, ne-a incantat faptul ca unul dintre cantareti avea mai multi copii.
Pe drumul de intoarcere de la biserica, sotul mi-a propus sa ii punem nasi pe cantaret si sotia lui.
Parca a aparut soarele pe strada mea cand am auzit propunerea lui.
Asteptam cu nerabdare duminica urmatoare pentru a-i pune aceasta intrebare. Raspunsul a fost afirmativ, iar noi suntem foarte bucurosi de alegerea facuta.
Nasii ne-au ajutat foarte mult pe plan duhovnicesc si avem un exemplu in dansii de crestini adevarati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu