luni, 22 noiembrie 2010

Trei mărturii despre minunile Sfântului Ilie Lăcătuşu



Florentina Iordache: Doresc să vă transmit o minune pe care am trăit-o la părintele Ilie Lăcătuşu acum mai bine de 8 ani.
Am mers cu un grup de creştini de la biserică, într-o duminică după-amiază la mormântul părintelui. Ştiam că în acea zi venea fiica părintelui şi deschidea cavoul. După ce am stat la rând vreo 20 de minute, am intrat şi m-am apropiat de sicriul părintelui. M-am uitat la faţa lui şi avea ochii deschişi. Uimită, am observat că părintele mă urmărea cu privirea. Fiica părintelui mi-a spus "ia uite, te priveşte!". M-am apropiat şi i-am sărutat mâna şi am pus mâna mea pe cea a părintelui. Altă uimire - părintele avea mâna mai caldă ca a mea.. Am ieşit emoţionată şi i-am spus unei prietene care aştepta şi ea să intre: "K., părintele mişcă ochii!", ea mi-a răspuns "ei, poate la tine...". Când a intrat, ea s-a uitat special la ochii părintelui şi a văzut că avea ochii închişi, după ce i-a sărutat mâna s-a uitat iar şi acum părintele avea ochii larg deschişi.
Am mers la multe moaşte de sfinţi, dar aşa ceva eu nu am mai întâlnit! Dar nu e de mirare căci sfinţii sunt vii, mai vii ca noi!!

Daniel Ilie: Suna vag cele ce va voi povesti, insa eu o consider o minune a parintelui.
Data intamplarii nu o mai stiu exact.
Prin anul 2002-2003 auzisem de la cineva ca s-au descoperit niste moaste in Cimitirul Giulesti. Am fost si eu odata, mai mult din curiozitate.
Apoi am mai mers deoarece vedeam ca trupul parintelui era uscat, se slujisera de catre un arhiereu cele 40 Liurghii de dezlegare, insa trupul nu putrezea, ba din contra, ramaneau uscate, galben-maronii, raspandeau buna mireasma si unii oameni spuneau ca s-au vindecat minunat.
Intr-una din zile, o duminica, am prins deschis la capela, fiica parintelui Ilie Lacatusu, doamna Sabina, fiind de fatza. Era o zi senina de vara, caniculara chiar. Dintr-o data, doamna Sabina ne anunta ca sa ne pregatim sa plecam deoarece parintele Ilie Lacatusu a anuntat-o ca va veni o ploaie torentiala rece cam intr-o jumatate de ora. Ne-am uitat pe cer, niciun nor. Ne idoiam de cele auzite, insa, ne-am pregatit sa plecam pentru ca doamna Sabina inchidea capela oricum si pleca. Am plecat impreuna. Am prins un tramvai pana la podul Grant. Nu am apucat sa cobor din tramvai bine ca a si inceput o ploaie torentiala rece, si abia m-am putut adaposti sub pod. A plouat torential cam 20-30 minute, timp in care apa incepuse sa curga in suvoaie pe strada si m-am udat la picioare si am zis ca ar trebui sa alerg in statia tramvaiului 41 pentru ca oricum ma udase ploaia. Am alergat pana la 41, rugandu-l pe parintele Ilie Lacatusu sa ma fereasca de ploaia aceea rece; aveam doar un tricou pe mine si se putea lasa cu o raceala la plamani.
In sfarsit, am ajuns acasa si in timp ce urcam scarile vedeam cu surprindere ca hainele si incaltamintea imi erau uscate, desi intrasem cu picioarele in apa pana aproape de genunchi, sub podul Grant.
Poate suna cam ciudat, dar eu o consider o minune. Daca considerati ca poate fi scrisa intr-un fel, nu pare ciudata, si va este de folos, eu v-o trimit cu drag. Doamne, ajuta!

Mihai Adrian: Doamne, ajută!
Am citit apelul dumneavoastră şi vreau să vă relatez o minune săvârşită de Sfântul Ilie Lăcătuşu.
În anul 2008, mai exact în luna septembrie, am mers cu soţia pentru a face un set de analize(ea este bolnavă de hepatită cronică, cu virus B şi D). Rezultatele au fost devastatoare: GPT avea valoare 540, iar limitele normale se situează între 20 şi 70. Menţionez că analizele le-am făcut în trei locuri şi toate arătau aceeaşi valoare. Deci am exclus posibilitatea unei greşeli. Acest GPT arăta starea ficatului. După câteva zile am mers în Bucureşti să vizităm naşii. Atunci ne-am hotărât să mergem la Sfântul Ilie Lăcătuşu. Cu ajutorul lui Dumnezeu am ajuns şi a fost o mare binecuvântare. La o zi distanţă de pelerinajul la moaştele Sfântului Ilie Lăcătuşu, soţia mea şi-a repetat analizele. Am rămas muţi de uimire. GPT-ul avea acum valoarea de 110, iar după câteva zile a ajuns în limite normale. Am uitat să menţionez că soţia mea se simţea foarte rău înainte de a ajunge la Sfântul Ilie Lăcătuşu. De a doua zi se simţea foarte bine. Noi credem că aceasta a fost o minune a Sfântului Ilie Lăcătuşu. Dumnezeu a lucrat minunat prin sfântul Său.

2 comentarii:

  1. Emotionante marturiile.Sper ca toti cei care au trait o minune facuta de parintele sa vina si sa marturiseasca.Doamne-ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  2. ANUNTATI CEI CARE STITI DE ACEST MARE SFANT SA VINA SI ALTII SA SE VINDECE CACI CEL CE FACE JERTFA VA PRIMII AJUTOR

    SLAVA TIE DOAMNE,SLAVA TIE!

    RăspundețiȘtergere