luni, 8 martie 2010

Sa il ajutam pe micutul Iustin Constantin Ivanuta!



(Mai multe amanunte cititi aici)


Ma numesc Iustin Constantin Ivanuta. Am 4 anisori si jumatate si sunt din Suceava. Soarta nu a fost prea blanda cu mine si m-a pus sa lupt cu cancerul - NEUROBLASTOM ABDOMINAL STD.III. - de cand aveam 1 an si 3 luni.

Dupa ce in Romania s-a facut tot ce a fost posibil, am aflat ca se mai poate face tratament in cazul meu doar in strainatate la Institutul de Cancerologie “GUSTAVE ROUSSY” din Franta.

Pentru aceasta am nevoie de ajutorul din partea tuturor oamenilor cu suflet mare deoarece pentru tratament ni se cere o suma imensa: 150.000 EURO.

Sta in puterea ta sa ma ajuti sa ma fac bine. Poti dona in conturile deschise sau poti spune povestea mea si altor oameni cu inimi deschise. Iti multumesc.

Istoricul meu medical:

Acum 4 ani, pe data de 22.06.2006, Iustin a efectuat un examen ecografic in urma caruia i s-au descoperit multiple formatiuni nodulare. Pe data de 23.06.2006 a fost internat la Sp. Clinic de Urgenta pentru Copii "SF.MARIA"din IASI unde a fost diagnosticat cu NEUROBLASTOM ABDOMINAL STD.III cu histologie nefavorabila SHIMADA.

Imediat a inceput tratamentul cu chimioterapie care a durat 2 ani. Pe data de 13.05.2008 s-a refacut examenul tomograf care a relevat o formatiune tumorala in forma de potcoava cu dimensiuni aproximative de 2,9/6,5/8,5cm.

Nici nu s-a pus problema unei operatii deoarece tumora era placata pe aorta ingloband pe alocuri calibrul trunchiului celiac arterei mezenterice superioare si pachetului vascular renal stang.

Singurul lucru care s-a putut face pentru Iustin a fost sa i se mai administreze inca un tratament cu chimioterapie care a mai durat aproximativ 4 luni. Dupa ce a mai terminat si acest tratament, a ramas ca Iustin sa faca o pauza de cel putin un an, cu conditia sa mearga la control o data pe luna.

Am creat o pagina speciala in care puteti consulta o serie de documente medicale care certifica afectiunea de care sufera Iustin.

Cont in lei: : RO89BRDE340SV15883043400
- titular Ivanuta Maria Laurentia

Cont in euro: RO13BRDE340SV27712743400
- titular Ivanuta Florin Ciprian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu